Projemizi 9.sınıf 15yaş aralığında 10öğrenciyle tamamladık.Amacımız, öğrencilerimizin değerlerimizi farkedip,bunları davranışa dönüştürmelerini sağlamaktır.Projemiz eleştirel,yaratıcı düşünme,problem çözme,iletişim, işbirliği,üretkenlik,sorumluluk gibi 21.yy becerilerini içermektedir.Etkinliklerimiz,2023 Eğitim Vizyonundaki yabancı dil öğrenimi,teknolojik becerilerin etkin kullanımı ilkeleriyle bağdaşmaktadır.Projemizde drama,film izleme,hikaye okuma,şiir yazma,haber okuma gibi etkinlikler,web 2.0araçları kullanılarak yapılmıştır.İstiklal Marşını İngilizce okuma,takvim hazırlama,Mevlana’yla ilgili video izleme ortak çalışma ürünlerimizdir.Karışık okul takımları olarak,değerlerle ilgili özdeyiş,atasözleri sunumları,akrostiş şiir yazma,‘imagine’şarkısını karaoke olarak söyleme final ürünlerimizdir
PROJE ÜYELERİ
İNSEL OLCAYTU-NAZİK ÖZER-ÖMER YURTOĞLU
.PROJE TANITIM LINKI
7.STORYJUMPER DEDEKORKUT
https://www.storyjumper.com/book/read/101252276/33values
8. WE HAVE WRITTEN OUR ACRONYM POEM
https://zumpad.zum.de/p/YOUR_VALUES_ARE_OUR_VALUES
29 WE HAVE WRITTEN OUR ACRONYM POEM
https://zumpad.zum.de/p/YOUR_VALUES_ARE_OUR_VALUES
31.OUR KAREOKE SONG
33.OUR PROJECT IS IN THE E-MAGAZINE PREPARED BY TARSUS MEM(PG 152)
https://tarsus.meb.gov.tr/www/e-twinning-e-dergimiz-yayinda/icerik/2564
34.OUR VIRTUAL GALLERY
https://www.artsteps.com/embed/6087db309e7d822af1cf57e0/560/315
39.M EVLANA’S WORKS